vrijdag 1 december 2006

Ook maar aan de blog

In navolging van een goede vriendin die aan het wereldreizen is (is dat wel een goed werkwoord?) sla ik ook maar aan de internet web blog space. Een mens is nooit te oud om te leren, en nu die grote 40 akelig dichtbij komt (nog iets minder dan 4 maanden) moet ik toch bij blijven met moderne communicatietechnieken zeker.

Nog geen idee wat ik met deze space ga doen, maar nu kan er toch in elk geval niemand gaan lopen met mijn gebruikersnaam, carolienbe, uit Belgie dus ja, met een Nederlands paspoort, maar das een lang verhaal.

1 opmerking:

Anoniem zei

Met terugwerkende kracht dus deze space aangevuld. Stond wel aangeklikt maar niet ingevuld. Hardleers die 65-ers.
40 is niets voor degenen die roepen "" Mit 40 fängt das leben erst an !" maar dan zijn er anderen die spreken van "Torschluszpanik"
Dat was wel voor de tijd van Dottore Signori geloof ik. Dus bekijk het maar.
gr.

December 23 11:30 AM