donderdag 18 januari 2007

Storm op zee, euh Rijn

Ons programma valt in het water. Letterlijk.
Storm op de Rijn, dus heel Belgie wordt afgevoerd. Typisch.

In ruil daarvoor mag ik, samen met Julie, vertellen wat we allemaal niet gaan zien. Belgie, Brussel, Brugge, Flanders Fields en last but nog least, Antwerpen.
Piece of cake (Antwerpen toch)

Perfect excuus om ff het internetcafe in te duiken voor research (hihi) terwijl de rest naar boring porttalks zit te luisteren ;)

Bon, de vrije tijd valt tegen, maar het is nog steeds gezellig. Jammer genoeg zit Bart (de baas) al een dag of 2 in Basel en is Brigitte (my favorite PD) vanmorgen ook vertrokken en is het te merken dat het einde van het seizoen is. Elke dag een varieteit cornflakes minder, geen boter meer, de trap gekoperpoetst en ingekleed in cellofaan, hetzelfde met de tafels. Nog even en ons bed is opgedoekt ;)

Nadeel van dat we Belgie gewoon van de kaart hebben geveegd (figuurlijk) is dat ik Kristoffel niet zie aan de busparking morgen om 8h :(

We hebben wel besloten om met de Belgen in stijl naar huis te rijden met een minivan, alle 7.

Tot gauw Belgie, ik mis jullie toch wel allemaal ...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Nicht,
Ik denk dat ik al een beetje Nepalees begin te worden want ik snap helemaal niets van je verhaal. Je training wordt afgebroken? Wat bedoel je met storm op de rijn. Dat duurt toch geen week een stormpje ? En de duitsers die op dat schip zitten, die blijven toch ook niet of wel? En wat houd dit nu in wat betreft je training? Ben je nu Rijn-gids of Duitsland expert of ????? Wat is de consequentie? Kun je daar nu wel of niet aan de slag? Je moet je oude oom niet in het ongewisse laten, popje. Ik wil wel heeeeel graag weten hoe het afloopt.
Dag moppie, dikke knuf.
January 20 2:53 AM

Anoniem zei

Dat is inderdaad wel heeeel slecht nieuws :(
Gelukkig gaat alles zo goed met jou en je uitdaging.
De drie mannetjes zitten hier op jou te wachten, met open pootjes en armpjes!
Laat jij nog iets weten waar en wanneer je vertrekt, naar huis toe?
Dan kan ik zorgen dat de verrassing klaar is... ;)
Volhouden, nog effe, bijna aan de meet!
Kussen en knuffels
Toffie en de Marsupilami's
January 19 1:01 PM