donderdag 15 februari 2007

Teambuilding

Nooit gedacht dat ik ook nog eens door een bedrijf zou worden uitgenodigd voor een teambuildingdag.
Dat was 1 van de consequenties van het "zelfstandig ondernemer" worden; geen baas meer, geen collega's, geen team, geen teambuilding.

Maar guess what? Morgenochtend neem ik de trein voor een hele dag fun in Amsterdam, compleet met party.

Grand Circle Travel, de cruise maatschappij waar ik voor ga werken, organiseert een Hospitality Week in Amsterdam voor bijna alle departmenten. Food&Beverage, Financial, Administration, ... Er liggen maar liefst 4 schepen aan de PTA terminal, allemaal met GCT medewerkers. meer dan 200 man!!
Ze zijn afgelopen maandag begonnen, en een tijdje terug belde Gordon me om me uit te nodigen voor de teambuilding dag op donderdag 15 februari.

Het hele event is een beetje een mysterie. Polona en Mert zijn ook uitgenodigd. Mert net als ik voor donderdag alleen, Polona zit er al van maandag. Beetje vreemd allemaal. Waarom zij een week en wij een dag? Waarom geen van de anderen nieuwe program directors? Spannend is het wel.

Ondertussen ben ik op zoek naar een laptopje om mee op reis te nemen om contact te houden met het thuisfront en mijn blogje te kunnen aanvullen.
Ik heb nog even tijd, eerste cruisje vertrekt pas op 14 april (van Amsterdam naar Antwerpen, 14 dagen lang) maar ik ben me al flink aant informeren.

Om af te sluiten - ik kan het niet laten - even een update over Anna Nicole Smith;
Ik zat er bovenop, met het verhaal dat mannen staan te drommen om hun vaderschap van het kleine meisje aan te vechten.
Ondertussen zijn ze al met 5.
De 3 eerder genoemden (zie vorige entry), zijn aangevuld met Anna Nicole's vroegere bodyguard en , oh wonder, haar overleden - hoogbejaarde - echtgenoot Howard Marshall. Een mirakel? Onbevlekt ontvangen? Fantasie?

Een combinatie van alle bovenstaande. Anna Nicole zou zijn sperma hebben laten invriezen. En als je me niet gelooft, lees het dan zelf maar na

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Kijk als die vermoedelijke vaders van A.N.S nakomelingetje nu ook een Ramkussen hadden ondergebonden ( zie reactie blog dutch Yeti) zouden ze uit die regenboogcombinatie misschien nog de juiste vader hebben kunnen pikken.
Toch nog blij dat het geen Franse firma is. PD en Mert, moeilijk te verkopen in La douce ....

February 15 5:08 PM

Anoniem zei

Spannend !!!!!!!!! Misschien krijg je een wereldbaan aangeboden. In iedergeval: veel plezier en geniet er van and keep us informed about Anna-Nicole.
February 15 3:09 AM