woensdag 7 februari 2007

Traveling plans





Het belooft druk te worden in 2007.
Een tijdje heb ik besloten om opnieuw naar LA te gaan in augustus voor de 45ste memorial tgv. het overlijden van Marilyn Monroe.
De laatste (en trouwens ook eerste) keer dat ik daar was, de 40ste memorial in 2002, had ik de plechtige belofte uitgesproken elke 5 jaar erbij te zijn. En kijk, belofte maakt schuld.
Anticiperend op een aantal opdrachten van Grand Circle heb ik heel voortvarend alvast een ticket geboekt, en een hotelkamer, en kreeg gisteren prompt een aantal opdrachten binnen over de mail. Dat komt goed uit, kan ik mijn "fooien" gebruiken om mijn trip te sponsoren.

Moet er eerst wel ff terug inkomen. Ben al een hele tijd niet meer actief bezig als "marilyn-fan", maar vorige keer was zo leuk dat ik dacht "waarom niet?" (Voor een fotografisch verslag van 2002, klik hier)

Het programma voor 2007 ziet er in elk geval ook al heel leuk uit. Bezieler van het hele gebeuren is de online fanclub Immortal Marilyn.

Een hele week lang worden allerhande activiteiten gepland met als hoogtepunt de herdenkingsmis in de kapel van Westwood Cemetery waar Marilyn op 8 augustus 1962 werd begraven. Tijdens die herdenkingsmis komen een aantal mensen aan bod die Marilyn persoonlijk hebben gekend, elke jaar worden dat er natuurlijk minder, en is het hele kerkhof bezaaid met bloemen vanover heel de wereld (en ik weet nu dat die allemaal uit Aalsmeer komen, hihi - lees: 23 januari "Home sweet home")

Niets leuker dan lekker onnozel met een paar gekke Amerikanen door Hollywood te huppelen.

Wordt vervolgd ...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hey carolien, supertof dat je je passie weer achterna gaat, ik kijk uit naar de ongetwijfeld boeiende verhalen!! ik kan me die van 2002 levendig voor de geest halen ;-)
February 11 2:24 PM

Anoniem zei

Ik dacht al dat je er jonger op werd. DE 45ste in 2002 en nu de 40ste -en dat op je 40ste. Leuke trip in het vooruitzicht en dat met "gevonden" geld. Als je nu al die lui ook nog aan boord gepraat krijgt, betaalt heel die reis zichzelf terug. Ik moet niet zeggen "maak er iets leuks van" want dat lukt je gewoonlijk opperbest in je eentje.
Veel plezier daar en "keep bloggin"
February 07 8:16 PM