donderdag 8 maart 2007

Tram 4

Over enkele weken is het zover, ik wordt 40.
Een paar jaar geleden vond ik dat erg oud. Nu heb ik zoiets van, "ach nog maar 40". Nog geen kwaaltjes, niet al te veel rimpels (gelukkig ben ik flink bijziend, vooral voor een spiegel), fysiek is prima (met al dat fietsen, gidsen, fitnessen (+/- 1 keer per maand, shame on me) trappen lopen in huis), ik blijf netjes op gewicht (57, al een paar jaar) ik heb nog steeds mijn eigen borsten en al mijn vel en mijn grijs haar ziet niemand omdat ik het al eeuwen verf (rood, bruin, roodbruin, ... afhankelijk van wat er in de aanbieding is)

Ik probeer bij te blijven, heb een mp3 speler, een laptop, een blog, een Skype naam, ... alleen de legging ga ik aan me voorbij laten gaan, en de kuitbroek, maar vooral omdat ik het gewoon lelijk vind en nog liever doodval dan een bekende tegen te komen terwijl ik een legging draag, buiten de fitnesszaal.

Mentaal voel ik ook nog geen achteruitgang (alhoewel ik vanmorgen een kopje koffie zette en het kopje vergeten was. Wisten jullie dat het reservoir van een Senseo koffiezetapparaat net groot genoeg is om de inhoud van 1 kopje op te vangen zonder te morsen? Slimme jongens daar bij Philips en het laat me meteen vermoeden dat ik niet de eerste ben die zo stom doet)

40 worden gaan we niet zomaar laten passeren, nee, we geven een groot feest.
Ik ben op een vrijdag jarig, dan kan ik het de dag zelf vieren, nog leuker, en het gaat op een boot gebeuren.
Een grote boot, en een mooie boot ook, de Festina Lente, wat zoveel betekent als "haast-je-langzaam".
(nog) niet echt mijn leuze, maar op het water kan ik erin komen. Tegenwoordig wel handig met dat internet en die e-mail, met 1 druk op de knop nodig je 100 man uit. Dat had 10 jaar geleden wat aan postzegels gekost zeg!
10 jaar geleden werd ik ... 30 ja, even kijken of jullie aan het opletten waren, en toen heb ik ook een feestje gegeven. In een kelder in de Hoogstraat, onder cafe het Parlement. Raf van Brussel, toen nog geen BV, kwam optreden met zijn band "Undercover" (hij moest na een uurtje stoppen van de uitbater die het in zijn broek deed dat de politie zijn tent zou sluiten vanwege nachtlawaai), het was nog niet "aan" tussen Kristoffel en mij maar Joke en Stephanie hebben er heel de avond mee staan grinniken.

Er is veel gebeurd in die 10 jaar, en eigenlijk ook weer niet. Time flies, dus ga ervoor en maak van elke dag een feest!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Meis,
Je hebt zeker ook vernomen dat Anna Nicole niet bij Merilyn is begraven. Moet je toch een extra ritje maken als je in de VS bent.
Tja. 40 da's #^&@*%& lang geleden. Ik hoop dat het een leuke verjaardag wordt en dat je een super fest mag hebben. Ik zie de uitnodiging met belangstelling tegemoet.
Veel plezier !!!!!!!!!
March 10 3:13 AM