vrijdag 1 juni 2007

Happy Birthday Mr President

Marilyn Monroe zou vandaag 81 zijn geworden als ze nog had geleefd. Misschien maar beter zo. Nu blijft ze eeuwig jong en mooi.

Claude, een fransman, geemigreerd naar de US op zijn 25ste, stond me gisteren aan de bar op te wachten. Ik had hem een drankje beloofd in ruil voor zijn Marilyn-verhaal, en hij stond te popelen.

Tot over zijn oren verliefd op haar, zei hij, schattig, en hij stond zo dicht bij haar "as I am now standing with you. She was magnificent"

Hij heeft foto's van die beroemde avond in Madison Square Garden in mei 1962. Hij staat er mee op. Hij, Kennedy, Marilyn, ... hij stuurt er me een paar op. Worden weer leuke verhalen in LA in Augustus.

Vanmiddag ga ik met 45 passagiers op de optional tour naar marksburg castle. Ben er nog nooit geweest, wordt weer een spannend gidsbeurtje.

2 opmerkingen:

Kristoffel Francois zei

Happy Birthday, prinsesje.
Op 6 juni zijn jij en ik ooit eens in Vegas een trouwkapel binnengestapt. We vieren het als je terugkomt met een paar daagjes samen ergens goed weggestopt!
Love joe, miss joe, doe het goe!

Dutch Yeti zei

Hoi Caro,
Ben weer bij met lezen. Gave verhalen. Er is nog hoop voor mij, lees ik, trouwen op je 90ste lijkt mij wel wat, al is het alleen maar omdat ik dan weet dat ik de 90 haal.Jij bent natuurlijk wel zo eerlijk om ook Belgenmoppen te vertellen hoop ik. Waarom ligt Mexico naast de USA en Belgie naast Nederland?? USA mocht het eerste kiezen !