dinsdag 12 juni 2007

The Terminal

Ik voel me de laatste uren een beetje als Tom Hanks in de film The Terminal.
Toen de laatste passagiers eindelijk waren vertrokken voelden Franziska en ik ons de koning(in) te rijk. Een best gezellige luchthaven met allemaal leuke gangetjes en veel toffe winkels. Joepie, eindelijk shoppen.

Acht uur later voel ik me meer als de man waarop Steven Spielberg zijn film baseerde.

Eerst was het nog wel leuk, er was een grote winkel van Beate Uhse waar we flink gelachen hebben en in de Tax free shop schonken ze gratis vodka maar ik heb die hele luchthaven nu echt wel 30 keer gezien. En bij nader inzien leken al die winkels wel heel erg op mekaar. Als ik nog 1 Mozartkuegel zie, ga ik gillen.
En hoeveel Lattes kan een mens op zonder om de haverklap over een WC te gaan hangen (wel heel goed voor mijn dijspieren)?

Joepie, half 8. Om 8h boarden dus ik ga me langzaam richting gate begeven. Tot gauw!!

1 opmerking:

Dutch Yeti zei

Zo, weer thuis begrijp ik. Het leek inderdaad een supertrip. Ik heb van je blog genoten. Tot de volgende reis dan maar. Knuffel