dinsdag 31 juli 2007

Aangekomen

Na een onrustige nacht (de Australische meisjes hebben veel last van jetlag en liepen vanaf 4h rond) schoof ik net de gordijnen open en zie een grijze lucht :( Hopelijk klaart het op.

Eindelijk, eindeljk hier. Mijn vlucht van NY naar LA heeft meer dan 2 uur vertraging gehad en ik landde pas na 19h op LAX ipv om 17h30 wat de bedoeling was. Geen zin om shuttles uit te zoeken (het werd al donker!!) nam ik een taxi en na een half uurtje was ik aan het hotel. Kamer 306 ligt op de 3de verdieping, ik klopte aan en een blonder wervelwind in een rode cocktailjurk deed gillend de deur open; “Hi, I am Bonnie, it´s soo good to have you here!”

Ok Rachelle vloog op me af, eveneens in een rode cocktailjurk met superhoge haken. Dat belooft!!!
Melinda, de 3de blondine vloog om mijn nek, het klikte meteen. Snel mijn spullen opgehangen, iets anders aangedaan, en op pad. Ze hadden op me gewacht om te gaan eten en we gingen naar de Pig ’n Whistle op Hollywood Blvd.
Ze hadden Marilyn Merlot. We bestelden een fles, klonken op een fantastische week en kletsten honderduit.

Bonnie en Rachelle gingen nog een cocktail drinken in Chateau Marmont, maar wij gooiden de handdoek in de ring. Gelukig maar, of we waren deze grappige little Devil niet tegengekomen.


3 opmerkingen:

Kristoffel Francois zei

Liefste trendy cool lady,

Jij gaat daar de tijd van je leven hebben, zoveel is zeker! Het blogje staat hier dag en nacht open, zodat ik de perikelen altijd kan volgen. Slim om een taxi te nemen, veiligheid voor alles eh.

Dikke kus van je drie tijgers,
Toffie

marijke en toon zei

L.A. devil, please tell me the sixpack is a suit !!

Hoop dat je je rode Nathan bij je hebt.
Vergeet ook niet in Hollywood de Burgemeester weer op te zoeken.
T

Carolien zei

De 6-pack is geen suit, wel make up gelukkig ;)
Ze zijn hier voor de deur aant shooten voor 1 of andere reeks of film. Hoog Sex & the City gehalte. Kga eens vragen of ze geen extra´s nodig hebben :D