maandag 30 juli 2007

Hurray for Hollywood

Morgen hang ik hoog in de lucht op weg naar Los Angeles. Mijn vlucht vertrekt om 10h10, via New York, en om 17h35 land ik op LAX. Bonnie en Rachelle zijn gisteren vertrokken, Melinda vertrekt ook morgen, Becka (UK) is nu aant vliegen, Mary vertrekt dinsdag en Michael en Dave ook.
Het zal wat geven. Melinda heeft voor ons 4 (Bonnie, Rachelle, mij en haarzelf) een ruime kamer geboekt in het Orchids Hotel, het ‘vaste’ hotel van de fanclub voor de Marilyn Memorials waar we bijna allemaal (tussen de 50 en de 70) logeren.

Ik heb een grote koffer gepakt met allemaal zomerspullen, misschien kan ik ze toch eens aan dit jaar, en ben er helemaal klaar voor. Laptopje gaat mee (gratis internet in het hotel), MP3 spelertje gaat mee en fototoestel (natuurlijk).
Ik probeer zo vaak mogelijk verslag uit te brengen van de avonturen. God weet wie we allemaal tegenkomen; Pamela, Paris, Penelope, Posh, … en dan denk ik alleen nog maar aan de ‘P’

Mijn roomies en ik laten ons echter niet uit de spotlights duwen. Bonnie heeft maar liefst 5 nieuwe jurken gekocht (we zijn er precies 7 dagen), Melinda heeft er vandaag nog 1 gekocht, Ik heb genoeg kleren bij om zodat we ons allevier minstens 3 keer per dag kunnen om kleden en we hebben plannen die we in nog geen maand Hollywood allemaal zouden kunnen realiseren.

Ik ben benieuwd. Hasta la vista baby!


1 opmerking:

Dutch Yeti zei

Heel veel plezier daar. Het zal wel een echt tuttenclub leventje zijn. Doet me denken aan de vrouwenavonden bij Muis. Wat een gegil en gelach was het toen. Geniet er maar van.
Knuffel.