zaterdag 4 augustus 2007

The city that dreams built

Het is 20 over 6, ik sta in mijn Dries van Noten aan de keukentafel om hem niet te kreuken, Tiffany in mijn oren en om mijn hals, glas Chardonnay binnen handbereik. Does this get any better?

Vandaag was weer een fundag, het houdt niet op. Michael kwam ons halen en Melinda en ik gingen met hem en Dave op pad. Eerst langs Grauman´s, nog eens, voor een fotosessie met Marilyn, dan ontbijt bij I-Hop, 4 pancakes met verse aardbeien deze keer, en slagroom, een goede start van de dag.

Michael had allemaal cadeautjes voor me bij, een catalogus van een Marilyn tentoonstelling van bij hem in de buurt, foto´s van hem en Tina, en een prachtig fotoboek van een kat, geweldig.

Na het ontbijt gingen we even de anderen gedag zeggen in het Roosevelt hotel. Michael en Dave waren bevriend geraakt met Rhonda en haar dochter Jen, de iets rijkere Marilyn fans die zich een kamer in het sjieke Roosevelt konden permitteren ipv. in het goedkopere Orchids bungalow hotel.

Rhonda had haar auto en was helemaal te vinden voor mijn idee om naar het Hollywood sign te rijden, super!! We wurmden ons als 4 sardientjes op de achterbank en off we went.

Gelukkig had ze een GPS want het was een ramp!!! Hollywood hill na Holywood hill en we geraakten er geen wijs uit. Eindelijk kwamen we aan een uitkijkpunt met een superzicht over de valley, namen wat foto´s maar we wilden meer.

We reden langs supersjieke villa´s en zagen de meest indrukwekkende auto´s. Lamborghini, Ferrari, … noem maar op.

We reden zo dicht mogelijk tot het Hollywood sign voor foto´s, ik haalde mijn Quickpod boven tot hilariteit van de anderen en we schoten wat prentjes. Omdat we eigenlijk nergens mochten parkeren, reden we na een paar minuten terug naar beneden.

In een bocht zagen we ineens een tegenligger. De vrouwen vooraan slaakten een gil, het was er erg smal, maar de chauffeur van een grote zwarte SUV ging vriendelijk voor ons op zij. Wij passeerden en hij zwaaide.

Michael gilde "That´s Jake Gyllenhaal!!!"
1 van de acteurs uit Brokeback mountain!! Mission accomplished, the Hollywood sign en een ster gezien. Leuk.





3 opmerkingen:

Kristoffel Francois zei

Aapje in HallyWood :)
Der is daar maar één ster, en dat is aapje!
Nog een paar keer slapen...
Lieve kusjes
Toffie

Dutch Yeti zei

De Dries van Nooten zal toch wel gekreukt zijn na de 4 sardientjes rit. Het is op je foto's niet te zien. Je ziet er weer om door een ringetje te halen uit.

marijke en toon zei

Leuk, weer in Hollywood. klinkt niet onaardig trouwens!! Over die I-hop heb ik al in boeken en tijdschriften gelezen, is dat een place .. to be ..
Je bent verwend door Michael, lief zeg.Och Rooseveldt of Orchides , als je er maar bij bent.
Én dan op de valreep A Star.
Liefs en groet voor allen. XX MM