vrijdag 24 augustus 2007

Life as a VIP

Een laptopje meenemen op vakantie is super, maar je mist toch zaken die je in een schriftje wel meteen opschrijft.
Zo schoot me net nog een grappig verhaal binnen.

Melinda en ik gingen in LA naar Graumann´s om even de details voor de filmvertoning van zondag te overlopen met de manager.
We hadden de VIP lounge gereserveerd, na de film, en wilden graag gereserveerde zitplaatsen in de cinemazaal.
De manager, Tom, was supervriendelijk en wilde echt meedenken. Hij had een idee.

Een tijdje terug was er een preview geweest van een film en de VIP die avond was Ennio Morricone.
Tom vertelde dat hij een paar rijen had afgezet voor Ennio en zijn gevolg.
"Would you like me to reserve the seats the way I did for him? It looked really nice."
Tuurlijk, zei ik "What´s good enough for Ennio Morricone, is good enough for me"

Geen opmerkingen: