dinsdag 28 augustus 2007

Psychic



Vorige week met Kristoffel naar de film geweest. Evan Almighty, grappige film over een man met politieke ambities die op een dag de hulp inroept van God (Morgan Freeman) en in ruil daarvoor een nieuwe ark moet bouwen.
Tot zover zijn carriere bij het US Congres.

Hilarische film. Zijn haar groeit als kool, overal wordt hij achtervolgd door dierenkoppeltjes (schapen, vogels, stinkdieren, tot nijlpaarden toe)

Ik was al zoooo lang niet meer naar de film geweest dat ik mijn ogen uitkeek bij Metropolis.
Nieuw tapijt, nieuwe stoelen, ... het was zelfs mooi.
We namen een grote portie nachos met kaas en zochten de beste plek in de zaal, ongeveer 2/3 hoog, precies in het midden van de rij.

De mensen die na ons binnenkwamen keken allen met priemende ogen naar de rugleuning van de nieuwe stoelen. "Iedereen is wel onder de indruk van de nieuwe zalen" dacht ik nog, tot ik zag dat de stoelen genummerd waren, en dus ook de plaatsen.

Kristoffel pakte snel de ticketjes en liep naar het begin van de rij om te kijken waar we zaten en waar we moesten zijn.
We zaten in rij 21, stoelen 11 en 12. En waar moesten we zitten?
Rij 21, stoelen 11 en 12. We hadden toevallig de juiste plaatsjes in de ark gekozen :)


Gisteren trakteerde Kristoffel me op een pizza op de Dageraadplaats. Er is daar een nieuwe Italiaans restaurantje en hun pizza's zijn geweldig!
Na het etentje reden we terug naar huis. Kristoffel reed flink door en ik vroeg hem wat langzamer te rijden want "Direct steekt er een poesje over". Mijn woorden waren nog niet koud of er stak een poesje over.

Misschien toch een carrière ambiëren als de nieuwe Madame Soleil?

1 opmerking:

Dutch Yeti zei

Zeg eens iets positiefs over mijn leven.
In Rijsbergen had ik een grote vijver en ook katten. Beertje, grote rode gecastreerde kater, lag regelmatig vanaf het bruggetje naar vissen te hengelen. In heb hem in het water zien vallen en met een rotgang uit de vijver zien rennen alsof hij in brand stond. Gillen van het lachen.
De vijver was zo groot dat ik er honderden vissn in telde, dus een visje meer of minder maakte niet echt veel uit.