vrijdag 18 januari 2008

De efficientie van zoekmachines

Een tijd geleden meldde Ome Rick (ja, die in Nepal, klik op de link naar zijn blog hier bovenaan rechts op de pagina) dat je met het plaatsen van advertenties op je site een extraatje kon verdienen.
Als je naar zijn blog gaat, zie je bovenaan een advertentie voor trektochten naar Nepal.
Google AdSense checkt de inhoud van je site/blog en plaatst relevante en niet-opdringerige advertenties die bovendien verband houden met de inhoud van uw site.
Relevant???
Niet opdringerig???
Verband houden met mijn site???

Bij hem ja.
Waarom krijg ik alleen maar advertenties over naakte vrouwen, datingsites en meer van dat goors?

AdSense, ik geef jullie nog week. En dan gooi ik jullie er weer af. Maakt me niet uit hoeveel er op geklikt wordt.

1 opmerking:

Dutch Yeti zei

Ik snap het ook niet. Ik vind het wel erg slecht van Google. Sorry.