donderdag 28 februari 2008

Food, drinks and a pony

Gisteren een glas gaan drinken met Inge.
Ze wilde naar iets tofs, trendy, nieuw, ... en ik had net gehoord dat er op de Leopoldplaats een nieuwe bar was geopend; Zoro met 1 'r' (om potentiële claims te vermijden) en een interessante tagline 'Food, drinks and a pony'.

Het kader is prachtig. Alles zwart geschilderd met veel spiegels aan de muur en enkele barok elementen om een rijkelijke sfeer te creëren. We gingen naar boven naar de bar, en vlijden ons neer in prachtige zwarte zeteltjes met kort stug haar.

Na een keuze te hebben gemaakt uit de menukaart kon ik het niet nalaten om naar de herkomst van de tagline te vragen. Ik heb er nog steeds spijt van.

De mooie zwarte zeteltjes zijn bekleed met pony haar. De ober stamelde bedeesd "2 pony's per zeteltje"
Doet me denken aan die dag toen Ome Frans ons een bezoekje bracht uit het verre nieuw Zeeland jaaaaren geleden.
We maakten hem een complimentje over zijn wel zeer aparte lange jas.

"Thanks", zei hij "he was my favourite horse".

2 opmerkingen:

marijke en toon zei

Hoi, Leuke tent voor Gaya.
Dat was niet Frans maar zijn zoon Hugh , inderdaad die droeg een jas van zijn ,,favorite horse,, Vonden wij ook geen leuke bijgedachte .
Denk even aan je 2 poezewoezen !! MM

Dutch Yeti zei

Nu ik dat zo lees, 2 mooie warme wanten van poezenvel, Mmmmmm. Je moet je de vraag stellen : zijn de pony's gekilled voor de stoeltjes of zijn de stoeltjes het resultaat van dode pony's. In het laatste geval wordt er nuttig gebruik gemaakt van een gegeven. De cocktail zal er toch niet minder om gesmaakt hebben ?