woensdag 19 maart 2008

Marilyn mail

Een paar weken geleden kreeg ik een intrigerend mailtje met in de Subject lijn: "Surpise"
"Carolien,
ik heb een kleine verrassing voor jou. Als je me even laat weten waar je woont of hoe je te bereiken bent, dan kan ik een slovaaks accidentje proberen goed te maken...
Met vriendelijke groeten,
Paul"


Huh? Slovaaks accidentje? Verder dan die ene oelewapper die me tijdens het "Dodge-Ball"-en bijna een borst had geamputeerd door keihard een voetbal tegen me te gooien buiten de aangegeven areas (tussen middenrif en knieeen) kwam ik niet en die sprak volgens mij geen Vlaams, laat staan schrijven.
Welk accidentje in Slovakije of all places moest hier worden rechtgezet?
En toen zag ik dat de afzender iemand van bij KBC was.
Zou het te maken hebben met die reclamecampagne die ik had gezien? Dat kon toch niet?

Groot was mijn verbazing. Het was wel degelijk dat "accidentje" waarnaar hij refereerde.

Blijkt dat er een stel kerels is dat het internet afstruint op zoek naar KBC-verhalen van over heel de wereld en zo vonden ze mijn blogje. Of zoals de adviseur Merk&Imago het verklaarde:
"... ik kon het niet laten mijn collega's in Bratislava even te contacteren. Ze hebben me sito presto een pdf gestuurd van de Marilyn-poster, daar heb ik een afdrukje van gemaakt en als je die graag hebt; dan zorg ik daar voor."

Ondertussen hangt de poster in onze dressing, tussen andere sleutelmomenten, en zijn we weer een anekdote rijker ...



Op mijn bedankingsberichtje kreeg ik er nog eentje terug.
"Goei bank he?"
Dat weet ik niet. Maar wel een hele goeie Merk&Imago Adviseur.

5 opmerkingen:

marijke en toon zei

Sterk verhaal ja, je hebt er inderdaad geen idee van welke enorme invloed internet heeft en wat er allemaal blijft hangen.
Leuk in dit geval, maar het kan soms genant zijn;
T

marijke en toon zei

Goh , hoe een balletje rollen kan ... Wat een leuke verrassing .
Het verhaal heb je verteld maar wie gaat dat nu denken .Met alleen al de Marilyn items en hun anekdotes kun je al een boek vullen. MM

Anoniem zei

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Monitor de LCD, I hope you enjoy. The address is http://monitor-de-lcd.blogspot.com. A hug.

Dutch Yeti zei

Leuk verhaal en je houd er een mooie poster aan over. Verder zie ik dat je nu ook al spam krijgt op je blog. Het moet niet gekker worden.

Unknown zei

hihi.. grappig verhaal.. de wereld wordt kleiner met de dag,he
veel groeten!