zaterdag 26 april 2008

Natte poes

Gisterenavond voor het slapengaan was ik in de badkamer aan het spelen met Sushi en Tapa.
Als ik het flesje bellenblaas nog maar vastneem, spitst Sushi alvast zijn oren en gaat er 1 voorpootje naar omhoog in anticipatie.
Tapa kijkt wat angstig naar die ronde zeepbellen die plots verdwijnen, hij snapt er niets van, maar Sushi gaat er steeds achteraan.
Een paar bellen verdwenen over de badrand en bleven op het water liggen in plaats van uit elkaar te spatten.
Beide poesjes gingen op hun achterpoten staan, met hun voorpootjes op de badrand en keken naar de drijvende bellen. Superschattig.
Ik ging snel mijn fototoestel halen, en wanneer ik 2 seconden later terug in de badkamer stapte, stond Sushi nog steeds net zoals ik hem had achtergelaten, maar Tapa, de angsthaas, stond moedig op de smalste kant van de badrand, met trillende pootjes.
En ja hoor, daar ging hij dan, voluit het bad in, en er even snel weer uit, een spoor van water door het hele huis achterlatend.

2 opmerkingen:

Dutch Yeti zei

Sugestieve titel. Leuk verhaal.
Begrijp ik het nu goed, je bent alleen van DIE tour afgehaald maar niet ontslagen want je moetje beschikbaarheid doorgeven ???
Je hebt overigens volkomen gelijk. Laat je niet ringeloren door een baas, zijn ze nou helemaal belazerd !!

marijke en toon zei

Inderdaad de nederlanse lezers zullen wel even verbaasd hebben gekeken bij het lezen van je titel .
Het is anders wel een model hoor .
Hoe zou die eruitgekomen zijn??

Liefs , marijke