zondag 20 juli 2008

She’s a man-eater

Aangezien het Armins laatste cruise is (hij heeft zijn ontslag gegeven) is hij in een opperbest humeur en kan je hem alles vragen. Hij betaalt me met grote regelmaat een drankje en vanmiddag zelfs lunch :)
Hij stelde zich met liefde en plezier kadidaat om de Lorelei-act, die elke cruise weer een nieuw hoogtepunt is voor de passagiers, te doen. Wanneer we de Lorelei rots waarop de blondine volgens de overlevering haar blonde lokken kamde voorbijvaren, komt immers een PD tevoorschijn, in een vrouwelijke outfit, met blonde pruik, valse borsten en huppelt die wat tusen de passagiers op het sundeck. Meestal wordt Lorelei door een man gespeeld, wat het nog grappiger maakt en waardoor ik geukkig van de vernedering bespaard blijf.
Ik zou nl. niet graag zo over het internet circuleren ...

(Vandaar het censuur balkje :)

Ik gaf Armin een zomerjurkje van H&M, smeerde zijn ogen vol dramatische eyeliner en zijn wangen vol rouge, en daar ging hij dan over het sundeck als gevarlijke mannenverslindster ...

1 opmerking:

marijke en toon zei

hi, Daar moet je zin in hebben zo op de foto staan.
Wij zijn ook blij dat jij je niet geroepen voelt!!!
En die lepeltjes , het moet toch niet veel gekker worden . Ik denk steeds aan de wijze woorden van Liberace..... All the way to the bank .Liefs en x MM