donderdag 9 oktober 2008

Spannende tijden

Gisteren het debat gevolgd tussen Barack Obama en John McCain, vandaag in de startblokken voor het gevecht tussen 2 dames, Michele Obama en Sarah Palin.
Vreemd dat deze 2 tegen elkaar worden uitgespeeld. Het Vice President debat hebben we al gehad, waarom Michele Obama tegen Sarah Palin ipv. een debat tussen de 2 possible First Ladies? Of ziet Palin zich misschien meer als First Lady dan als VP?
Ik kan haar anders geen ongelijk geven. Ik zie haar persoonlijk ook beter geschikt aan de zijde van de President, dan als plaatsvervangend mocht hij de pijp aan Maarten geven. En aangezien McCains vrouw en Sarah Palin beiden evenveel verstand hebben van foreign affairs, zou hij het verschil amper opmerken denk ik.

Langs de andere kant snap ik ook wel waarom ze Cindy McCain niet naast Michele Obama zetten. OK, ze zorgt voor 7 kinderen (3 stief kids uit McCains 1ste huwelijk, 3 van haarzelf met McCain en 1 geadopteerd), maar willen de Republikeinen herinnerd worden aan het feit dat hun kandidaat zijn eerste echtgenote heeft laten vallen omdat die kreupel werd in een ongeval, en zijn gehandicapte, gezettere, vrouw verving door een bijna 20 jaar jonger superslank exemplaar dat er niet altijd even klassevol uitziet? En dat terwijl Michelle al bijna een nieuw stijlicoon geworden is en al voorzichtig vergeleken wordt met die andere Lady O.

Geef mij dus maar de Obama's , en ik heb al bijna spijt dat ik vandaag - na heel lang zoeken - op straat van een zwarte vendor 2 buttons "Obama for President" heb gekocht, en de fridge magnet "Go Michelle" heb laten liggen.

Michelle dear, you go girl, en geef die Republikeinse tuthola haar bekomst.

3 opmerkingen:

Dutch Yeti zei

Dat was een hele kluif !, Als je ff niet oplet loop je zo 4 blogjes achter. Ik heb ze weer met veel plezier gelezen. Dat foto-tje van die kreeft doet erg zeer. Ik vind kreeft verukkelijk maar probeer in Nepal maar eens een kreeftje te bemachtigen.

marijke en toon zei

Hi, Papa en ik zijn ook voor Obama en zeker tegen Palin die Tuthola .

Heb je ter plekke een betere zicht op de toestand, je krijgt hier op tv natuurlijk de Europese kijk op de zaak en wij mogen niet stemmen .
Ben benieuwd .
Daaaag, xx MM

marijke en toon zei

Lady O is goed, als ze er nu maar heen "Histoire d O"van maken.
T