woensdag 20 mei 2009

Trinny, Susannah, Julie en de bunnie van de week

Ja het bezoekje van Trinny en Susannah een tijdje terug in de Stadsfeestzaal was een hoogtepunt.

Een dag of twee later ging ik mijn CDtje met foto's afgeven aan Steven van de Stadsfeestzaal zoals beloofd, hij was er nog vol van. Geslaagde stunt voor iedereen.

De dag erna had ik een chocoladewandeling voor een groep dames die wel oog hadden voor de aangename dingen van het leven. Nadat we de hele stad al haden doorlopen en een Neuhaus praline ind e mond hadden gestopt, wees er eentje naar de champagnebar "laten we daar even iets gaan drinken" Daar zei ik geen nee tegen.

Een half uurtje later gingen we met vernieuwde energie op pad en namen de achteruitgang van de Stadsfeestzaal. We kwamen langs Tommy Hillfiger en Julie zal voor de deur.
Julie is het meest modebewuste hondje van heel Antwerpen en iedereen is er steeds meteen weg van. Het is een Jack Russel terrier, steeds impeccable gekleed in een originele, one-of-a-kind Tommy Hillfiger kraag, speciaal voor haar gemaakt van een zijden Tommy das, sterker dan gewoon hemdkatoen.

De baas van de winkel, en baas van Julie kwam enthousiast angelopen met een foto op A4 formaat in zijn hand.
"Kijk, en ze is nog beroemd ook"

Op de foto stond Julie, in de armen van haar baasje, geknuffeld door Trinny en Susannah.

"He", zei ik "Die foto heb ik gemaakt!"
Steven was hem net 10 minuten geleden komen brengen, de man was er super blij mee.

Een nog een paar dagen later las ik op Facebook dat ik door Vitalski was gebombardeerd tot Bunnie van de Week.

En dat voor een 40 plusser :)

2 opmerkingen:

Dutch Yeti zei

Je bent niet alleen een bunny maar ook een feestbeest, lees ik. Gaaf meid............. en dat 40+ is een farce. 95, da's pas oud.

marijke en toon zei

Ze zeggen toch; "Mit Vierzig fängt das leben erst an", wel dan staat jou- en ons nog wat te wachten.
Everyone's life is a book, maar je haalt wel een paar volumes boven het gemidelde.
Houden zo
T