vrijdag 19 maart 2010

Het is geel en het gaat werken

De laatste dagen is het Telenet verhaal in een stroomversnelling geraakt.
Het begon met een mailtje van mijn kant naar de Customer Service, een tip van een vriend van me die mijn blog had gelezen.

Dezelfde dag nog kreeg ik telefoon.
De persoon die zich vanaf toen heeft bezig gehouden met het dossier, heeft er zich goed in vastgebeten, het leek bijna of ze nog meer vastberaden was dan ik. De telefoon stond niet meer stil.
Een dag later kwamen er techniekers kijken om te zien hoe ze een aansluiting zouden kunnen regelen.
Er werd telefonisch overlegd met onze elektrieker die nog wat extra voorbereidingen moet treffen, ze zouden me iets laten weten.

Een uur later kreeg ik bevestiging, het zou lukken. Aanstaande dinsdag, als onze elektrieker zijn deel van het werk had afgerond, wordt er een kabel aangesloten, en normaliter zouden we de dag daarna Telenet kunnen laten komen.

's Avonds werd ik opgebeld door de Customer Service. Die vroeg of het ons paste als er woensdag een technieker langs zou komen om de hele boel aan te sluiten, digitale TV, telefoon en supersnel internet.

Geweldig toch!
Ik begin bijna te denken dat er iemand bij Telenet ook mijn blog heeft gelezen.
Als dat zo is, dank je wel :)

1 opmerking:

marijke en toon zei

Haaa, daar heb je het weer , je spreekwoordelijk geluk en je strijdvaardige vasthoudendheid.

Zijn jullie ook eieren naar de Clarissen gaan brengen , het is nog altijd droog !!! Nog een uurtje en ik denk dat je door de verhuis bent .
MM