woensdag 11 mei 2011

Lang leve de ombudsdienst!!!!

Ongeveer 1 maand na mijn brief aan de Ombudsdienst Telecom viel vandaag het verlossende antwoord met betrekking tot het geschil met Mobistar in de mailbox.

Geachte mevrouw KRIJNEN,

Naar aanleiding van uw klacht heeft de Ombudsdienst voor Telecommunicatie het standpunt opgevraagd van de operator(s). U vindt dit standpunt hierna:

Standpunt van Mobistar:
Mevrouw Krijnen contacteerde de Ombudsdienst voor Telecommunicatie betreffende de opzegkosten die aangerekend werden na beƫindiging van het gsm abonnement van de firma Multinews. Ik keek het dossier van onze klant na.
Op 8 mei 2006 werd het gsm abonnement van de firma Multinews verlengd voor een periode van 24 maanden. Er werden opzegkosten aangerekend conform artikel 3.3 van onze algemene voorwaarden, aangezien het contract telkens stilzwijgend verlengd werd voor 24 maanden.
Bij nazicht stel ik vast dat de stilzwijgende verlenging voor de tariefformule waarvoor de klant koos op 8 mei 2006 niet van toepassing is.
Bijgevolg werden de verbrekingskosten onterecht aangerekend.

Uiteraard ben ik bereid de verbrekingskosten te crediteren.De firma Multinews zal eerstdaags een creditnota ontvangen voor een bedrag van 410,78 euro.

Ik wens, in naam van Mobistar, mijn excuses aan te bieden, voor het ongemak dat onze klant hierbij heeft ondervonden.



Dank u wel Ombudsdienst voor de uitstekende bemiddeling, en dank u wel Mobistar voor uw sportiviteit in deze kwestie.

Eerst Telenet, nu Mobistar. Zal ik dan toch maar een cursus schrijven 'Hoe uw gelijk halen in deze wereld?'

1 opmerking:

marijke en toon zei

Elke keer wanneer ik een geschil heb met Belgacom dat wordt opgelost, vernieuwen zij automatisch mijn abonnement voor 1 jaar. Ik krijg dan steeds een maand gratis "-pack. (Waarde 80 €)
Soms 3 x per jaar.